Labels

Wednesday, September 14, 2011

Tugasan 1: G2010 - Baca, Bentang & Sedia Jawab (BBSJ)

Assalamualaikum pelajar SET4/S1 yang mengambil G2010 sesi Jun 2011


Saya sedang berkursus di semenanjung selama 3 minggu maka semua kelas dan amali kita akan ditangguh sehingga 28 September. Untuk mengelak, kamu membuang masa, saya telah menyediakan satu tugasan untuk anda semua. Ini merupakan tugasan pertama anda bagi semester ini. sila baca arahan dibawah. jikalau kurang faham sila berhubung dengan saya. 

Anda perlu membahagikan kelas anda dalam LIMA (5) kumpulan yang setiap kumpulan mestilah terdiri DUA (2) orang ahli sahaja. Setiap kumpulan perlumemilih SATU (1) bab dari LIMA (5) bab di bawah. Kumpulan anda perluberbincang dan membuat pembentangan mengenai perbincangan anda. Jadual untuk pembentangan akan dipilih secara rawak supaya setiap kumpulan harus bersedia dengan persembahan anda. Pembentang juga akan dipilih secara rawak oleh saya supaya setiap ahli kumpulan perlu memahamikeseluruhan pembentangan anda. Anda boleh dirujuk kepada G2010 modul nota dan buku yang berkaitan tentang perbincangan anda. Tambahan pula, saya akan memberikan beberapa soalan semasa pembentangan anda untuk kumpulan anda untuk menjawab soalan itu untuk menilai kefahaman anda. Setiap kumpulanmestilah mengemukakan pembentangan anda dalam bentuk softcopy kepada saya pada 27 Sept 2011.
1. Link & Lever (Perangkai & Tuil) - Bab 4
2. Perakam (Perakam) - Bab 5
3. Pemancar (Penghantar) - Bab 6
4. Converter (Penukar) - Bab 7
5. pH Measurement (Pengukuran pH) - Bab 10

Assignment1_G2010

No comments:

Post a Comment